Galleri VEKTA

08. november 2019

Galleri Vekta
Galleri VEKTA er Einar Granum Kunstfagskoles visningssted for studentene. I over ti år fikk skolen låne disse lokalene på Nedre Foss gård. Nå skal lokalene gjøres om til offentlige toaletter og vi må flytte galleriet. Følg med på hvor! Foto: Werner Zellien

Galleri VEKTA er Einar Granum Kunstfagskoles visningssted utenfor skolens område. Galleriet gir studentene en mulighet for å oppleve hva som skjer med arbeider når de tas ut av skolens sammenheng og en mulighet å prøve noe helt nytt.

Hver helg gjennom hele skoleåret stiller en eller flere Granum-studenter ut på Galleri VEKTA. Følg med på galleriets hjemmeside, skolens facebook- og instagramkonto, eller stikk innom galleriet i helgen.

Galleri VEKTA, Nordre gate 2, 0551 Oslo (klikk på lenken for å komme til kart)
Galleri VEKTA på Instagram: #gallerivekta
Galeri VEKTAs hjemmeside: gallerivekta.no

Andreårsstudent Malin Sæther Andresen stilte ut "En Høstutstilling" helgen 1.-3. november 2019. Videoen viser arbeidsprosessen hennes frem til ferdig utstilling.