Krokiseminarer på Granum våren 2024

1 jan — 30 jun

Kvalitetsrapport 3
Visste du at vi har fire krokiseminarer på Granum hvert semester. Åpent for alle! Foto (stillbilde fra video): Daniel Øverland

Hvert semester arrangerer vi fire krokiseminarer på Granum, på lørdager fra kl. 12 til 16. Seminarene passer for deg som ikke har tegnet kroki før, eller for deg som har tegnet kroki og som vil lære mer. Det er begrensede plasser og påmelding.

Når: lørdag 3. februar, lørdag 2. mars, lørdag 6. april og lørdag 27. april (under Granumfestivalen), alle ganger kl. 12-16 (med unntak av 27. april kl. 15:30-17:30, under Granumfestivalen).

Hvor: Einar Granum Kunstfagskole, Vulkan 17

Seminarene passer for deg som ikke har tegnet kroki før, eller for deg som har tegnet kroki og som vil lære mer. Du lærer betydningen av anatomi og proporsjoner i tegning. Du får teste ulike materialer og tegneteknikker og øve deg på hvordan du observerer. Merk at seminarene har samme opplegg hver gang, og er ikke en føljetong. Kurset er tilpasset nybegynnere i kroki. Vi tegner etter levende modell og det blir tid til å stille spørsmål og få veiledning. Veileder er illustratør og forfatter Kjersti Synneva Moen som er utdannet ved Einar Granum Kunstfagskole.

Ta med skissebok og blyant eller kull.

Pris, plasser og påmelding

- Pris per gang: 70,- kroner. Betal med Vipps (#11723, Stiftelsen Einar Granum Kunstfagskole). Gratis for barn (0-17 år), skoleelever og studenter (innen visuelle kunstfag, arkitektur og design) og for kunstnere, arkitekter og designere. Søkere til studiet i visuelle kunstfag her på Einar Granum Kunstfagskole, kommer gratis inn på Kveldskroki på Granum og Krokiseminarer hele våren.
- 15 plasser - førstemann til mølla
- Påmelding til kjersti.synneva@gmail.com
- Vi tar ikke imot kontanter. Kan du ikke vippse er det mulig å betale via nettbank til Einar Granum Kunstfagskoles kontonummer: 1627.32.80557

Velkommen!