Kveldskroki på Granum vår 2024

Granumfestivalen126
Granumfestivalen130
Kveldskroki på Granum hver onsdag kl. 18-20. Foto: Fartein Rudjord

ER DU INTERESSERT I Å TEGNE? VELKOMMEN TIL KVELDSKROKI PÅ EINAR GRANUM KUNSTFAGSKOLE.

Kroki er raske aktstudier for å trene øye og hånd. Du har en levende, naken modell foran deg som skifter positur etter bare noen få minutter. I løpet av den korte tiden øver du deg på å tegne hovedtrekkene ved figuren.

Kveldskroki på Granum lar deg prøve ut nye måter å tegne på. Du får også oppleve hvordan korte tegneøvelser kan gi morsomme og interessante resultater. Kroki er for alle, det viktigste er å komme med lysten til å utforske både tegning og evnen til å se.

Ta med deg skisseblokk og blyant, kull eller annet selvvalgt tegnemateriale.

Se arrangementet på Facebook: Kveldskroki på Granum vår 2024 (Facebook)(klikk på lenken).

* Pris per gang: 70,- kroner. Betal med Vipps (#11723, Stiftelsen Einar Granum Kunstfagskole). Gratis for barn (0-17 år), skoleelever og studenter (innen visuelle kunstfag, arkitektur og design) og for kunstnere, arkitekter og designere. Søkere til studiet i visuelle kunstfag her på Einar Granum Kunstfagskole, kommer gratis inn på Kveldskroki på Granum og Krokiseminarer hele våren.

* Vi tar ikke imot kontanter. Kan du ikke vippse er det mulig å betale via nettbank til Einar Granum Kunstfagskoles kontonummer: 1627.32.80557

Vi stiller med levende modell og krokiveileder hver gang.

KROKIVEILEDER: Kjersti Synneva Moen, illustratør og forfatter, utdannet ved Einar Granum Kunstfagskole.

VELKOMMEN!