Granumfestivalen 2022

23 apr — 24 apr

2022 Plakat Granumfestivalen Hjemmesiden
Velkommen til Granumfestivalen 2022 - Granums Apophenia! Inviter alle du kjenner og hold av datoen: 23.april.

Velkommen til Granumfestivalen 2022 - Granums Apophenia!

Inviter alle du kjenner og hold av datoen: 23.april

Granumfestivalen 2022 - Granums Apophenia | Facebook

Det blir en stor kunstfest med utstilling og kafé på dagtid, og bar, konserter med band og DJs utover kvelden.

Hver uke frem mot festivaldagen vil vi annonsere program med band og artister! Følg med her og på instagram: @granumkunstfagskole

Apofeni er den menneskelige evnen til å se meningsfulle mønstre og motiver i tilfeldige ting. Ved å ta psykedelisk-forsterkende midler, vil apofenien intensiveres, som gjør at farger, mønstre, og annen tilfeldig data i omgivelsene vil oppfattes som hallusinasjoner.

I 2020 ble Einar Granum Kunstfagskole 50 år, og i den anledning ønsker vi å ta oss tilbake til 70-tallet og den psykedeliske hippie-tiden.

Plakat laget av: Nicolai Lied (@theartistlied) og Ann-Katrin Skottun