Kveldskroki på Granum høsten 2018

12 sep — 5 des

Kveldskroki På Granum

Er du interessert i å tegne? Velkommen til kveldskroki på Einar Granum Kunstfagskole.

Hvem: Nybegynnere, elever, studenter og profesjonelle.
Hvor: Skolens store, lyse lokaler.
Når: Onsdager kl. 18:00-20:00 (oppstart 12. september 2018).

Se arrangementet på Facebook.

- Tegning har alltid interessert meg, sier Mathias Oldani som studerer ved Einar Granum Kunstfagskole. Hver onsdag kveld inviterer Granum til krokitegning med levende modell og krokiveileder, for nybegynnere, elever, studenter og profesjonelle.

(Se krokivideoen her.)

- For meg handler kroki om å ha det gøy med tegning, sier krokiveileder Erle Saxegaard. Hun studerer for tiden ved Kunstakademiet i Oslo og var Granum-student i 2013-2015.

Under kveldskroki på Granum får du prøve ut andre måter å tegne på enn du vanligvis gjør. Du får også oppleve hvordan korte tegneøvelser kan gi morsomme og interessante resultater. Kroki er for alle, det viktigste er å komme med lysten til å utforske både tegning og evnen til å se.

Ta med: Skisseblokk og blyant eller kull. Skolen stiller med levende modell og krokiveileder hver gang.
Pris: 70 kroner per gang. Vi tar ikke imot kontanter. Det er mulig å betale med Vipps (#11723, Stiftelsen Einar Granum Kunstfagskole) eller via nettbank (Kontonummer: 1627 32 80557). Kveldskrokien er gratis for studenter ved Einar Granum Kunstfagskole.

Velkommen!