Kveldskroki på Granum høsten 2021

8 sep — 8 des

Kveldskroki på Granum
Kveldskroki på Granum (stillbilde fra film av Daniel Øverland)

ER DU INTERESSERT I Å TEGNE? VELKOMMEN TIL KVELDSKROKI PÅ EINAR GRANUM KUNSTFAGSKOLE.

Vi tilbyr klassisk Kveldskroki på Granum! Og til gratis digital kveldskroki, åpen for alle. Valget er ditt!

--

For nybegynnere, elever, studenter og profesjonelle. Hver onsdag kl. 18:00-20:00, fra 8. september til og med 8. desember 2021.

Fra og med onsdag 6. oktober inviterer vi til å følge krokien fysisk på Einar Granum Kunstfagskole. Pris: 70,- kroner. Betal med Vipps (#11723, Stiftelsen Einar Granum Kunstfagskole)

Gratis for skoleelever og studenter innen visuelle kunstfag (gjelder også arkitektur og design).

Digital kveldskroki fortsetter å være gratis. Da klikker du deg bare inn på Zoom og har klar skisseblokk og blyant eller kull.

For Zoom-lenke, se arrangementet på Facebook.

Vi stiller med levende modell og krokiveileder hver gang.

Under kveldskroki på Granum får du prøve ut andre måter å tegne på enn du vanligvis gjør. Du får også oppleve hvordan korte tegneøvelser kan gi morsomme og interessante resultater. Kroki er for alle, det viktigste er å komme med lysten til å utforske både tegning og evnen til å se.

MODELLER: Linn Svensson og Ellen Charlotte Bosch Aulie

KROKIVEILEDER: Kjersti Synneva Moen, utdannet ved Einar Granum Kunstfagskole.

VELKOMMEN!