Kveldskroki på Granum vår 2022

12 jan — 6 apr

09 Kveldskroki 2018
Kveldskroki på Granum. Stillbilde fra video: Daniel Øverland

ER DU INTERESSERT I Å TEGNE? VELKOMMEN TIL KVELDSKROKI PÅ EINAR GRANUM KUNSTFAGSKOLE.

Kveldskroki på Granum lar deg prøve ut nye måter å tegne på. Du får også oppleve hvordan korte tegneøvelser kan gi morsomme og interessante resultater. Kroki er for alle, det viktigste er å komme med lysten til å utforske både tegning og evnen til å se. har skisseblokk og blyant, kull eller annet selvvalgt klart.

Kveldskroki på Granum tilbys både som fysisk kroki i skolens lokaler og som digital kroki på nett. Valget er ditt!

OBS! Vi følger myndighetenes generelle smittevernråd:

* Praktiser god hånd- og hostehygiene

* Vaksiner deg

* Hold deg hjemme ved sykdom

* Test deg for covid-19 ved nyoppståtte luftveissymptomer

Vi anbefaler også bruk av munnbind der du ikke kan holde anbefalt avstand.

--

* Pris fysisk kroki: 70,- kroner. Betal med Vipps (#11723, Stiftelsen Einar Granum Kunstfagskole). Gratis for skoleelever og studenter innen visuelle kunstfag (gjelder også arkitektur og design).

* Pris digital kroki: gratis

--

Vi stiller med levende modell og krokiveileder hver gang. Krokiveileder er til stede under den fysiske kveldskrokien.

KROKIVEILEDER: Kjersti Synneva Moen, illustratør og utdannet ved Einar Granum Kunstfagskole.

VELKOMMEN!