Kveldskroki på Granum våren 2018

17 jan — 25 apr

Er du interessert i å tegne? Velkommen til kveldskroki på Einar Granum Kunstfagskole.

Hvem: Nybegynnere, elever, studenter og profesjonelle.
Hvor: Skolens store, lyse lokaler.
Når: Onsdager kl. 18:00-20:00 (oppstart 17. januar 2018).

Kroki handler om å se. Tidligere student ved Einar Granum Kunstfagskole, kunstner Marthe A Andersen forklarer det på denne måten: "Jeg tror kroki kan være givende for absolutt alle, uansett om man er god, dårlig, eller i det hele tatt interessert i det å tegne. Jeg bruker kroki til å aktivere øynene og for å styrke de skrøpelige nervebanene som går mellom hånd og intellekt." Marthe er en av sju tidligere studenter som veileder under kveldskrokien.

Se arrangementet på Facebook.

Ta med skisseblokk og blyant eller kull. Skolen stiller med levende modell hver gang.

Pris: 70 kroner per gang. Vi tar ikke imot kontanter. Det er mulig å betale med Vipps (#11723, Stiftelsen Einar Granum Kunstfagskole) eller via nettbank (Kontonummer: 1627 32 80557). Kveldskrokien er gratis for studenter ved Einar Granum Kunstfagskole.

KROKIVEILEDERE VÅREN 2018

Anders Brenno (31. januar og 7. februar)

Erle Saxegaard (14. og 21. februar)

Marte HS Dahl (28. februar og 7. mars)