Kveldskroki på Granum høsten 2019

4 sep — 11 des

Kveldskroki 2018
Kveldskroki på Granum. Stillbilde: Daniel Øverland (2018)

Er du interessert i å tegne? Velkommen til kveldskroki på Einar Granum Kunstfagskole.

For nybegynnere, elever, studenter og profesjonelle, i skolens store, lyse lokaler. Hver onsdag kl. 18:00-20:00 (oppstart 4. september 2019) frem til og med onsdag 11. desember.

Se arrangementet på Facebook.

(Se krokivideoen her.)

Under kveldskroki på Granum får du prøve ut andre måter å tegne på enn du vanligvis gjør. Du får også oppleve hvordan korte tegneøvelser kan gi morsomme og interessante resultater. Kroki er for alle, det viktigste er å komme med lysten til å utforske både tegning og evnen til å se.

Priser

Ordinær: 70 kroner
Elev- og student: 40 kroner
Studenter ved Einar Granum Kunstfagskole, Kunsthøgskolen i Oslo (KHiO), Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo (AHO) og ESMOD Oslo: gratis

Vi tar ikke imot kontanter. Det er mulig å betale med Vipps #11723, Stiftelsen Einar Granum Kunstfagskole eller via nettbank, kontonummer: 1627 32 80557.

Velkommen!