Kveldskroki på Granum våren 2021

10 feb — 5 mai

Digital kveldskroki
Digital kveldskroki med modell Ellen Charlotte Bosh Aulie. Foto: Erle Saxegaard

ER DU INTERESSERT I Å TEGNE? VELKOMMEN TIL KVELDSKROKI PÅ EINAR GRANUM KUNSTFAGSKOLE.

For nybegynnere, elever, studenter og profesjonelle. Hver onsdag kl. 18:00-20:00, fra 10. februar til og med 5. mai 2021.

På grunn av koronasituasjonen tilbyr vi nå digital kveldskroki på Granum denne våren. ❤

PRIS: Gratis!

Se arrangementet på Facebook.

Under kveldskroki på Granum får du prøve ut andre måter å tegne på enn du vanligvis gjør. Du får også oppleve hvordan korte tegneøvelser kan gi morsomme og interessante resultater. Kroki er for alle, det viktigste er å komme med lysten til å utforske både tegning og evnen til å se.

MODELL: Ellen Charlotte Bosch Aulie

KROKIEN LEDES av billedkunstner Erle Saxegaard som er utdannet ved Einar Granum Kunstfagskole og Kunstakademiet ved Kunsthøgskolen i Oslo. Vikar for Erle er Ronja Sakariassen som for tiden er andreårsstudent med fordypning i tegning ved Einar Granum Kunstfagskole.

VELKOMMEN!