UNGDOMSUKA: Design din egen t-skjorte – Trosterudklubben

26 apr

Trosterudklubben Design Din Egen Tskjorte

ØST KUNST-workshop med Einar Granum Kunstfagskole.

Kunst er kult - det handler om å finne ut hvordan du vil uttrykke deg. I denne workshopen får du muligheten til å utvikle din egen t-skjorte.

Når: Onsdag 26. april, kl. 17:30 – 20:30
Hvor: Trosterud fritidsklubb
Hvem: Passer for ungdom fra 8. klasse - 1. klasse videregående.

Tre studenter fra Einar Granum Kunstfagskole inviterer ungdom til ØST KUNST-workshop på Trosterudklubben, onsdag 26. april. Her får du muligheten til å designe din egen t-skjorte med en selvvalgt begrenset palett. Velg deg fire farger og slipp kreativiteten fri. Vel møtt til en hyggelig kveld, vi gleder oss masse til å lage t-skjorter med dere. 🤗

Nicolas, Dorthea og Yaquelin

Kvelden avsluttes med pizza til alle ungdommer.

Velkommen!

Les mer: ostkunst.no (klikk på lenken)

**

I år samarbeider Oslo Open, Einar Granum Kunstfagskole og ØST KUNST om aktiviteter for barn, unge og voksne. Vi har som felles mål at alle skal ha mulighet til å skape og å oppleve kunst. Vi vil bidra til å senke terskelen for å bli en del av kunstfeltet, for fremtidens kunststudenter, kunstnere og publikum.

Lørdag 22. april mellom kan du besøke åpne atelier under Oslo Open, delta i utstillinger, konserter og aktiviteter under Granumfestivalen, og være med på workshops og konsert på Barnas Kunztdag, i regi av ØST KUNST. Årets ØST KUNSTfestival er 21.-27. april. Oslo Open holder åpne atelierer lørdag 22. og søndag 23. april.