UNGDOMSUKA: Konsert & design din egen t-skjorte - FUBIAK Fubiak Ung

27 apr

Fubiak Design Din Egen Tskjorte

ØST KUNST-workshop med Einar Granum Kunstfagskole.

Når: Torsdag 27. april, kl. 18 – 20:30
Hvor: FUBIAK UNG

Tre studenter fra Einar Granum Kunstfagskole inviterer ungdom til ØST KUNSTworkshop på Fubiak, torsdag 27. april. Her får du muligheten til å designe din egen svarte t-skjorte med en selvvalgt begrenset palett. Velg deg fire farger og slipp kreativiteten fri. Vel møtt til en hyggelig kveld, vi gleder oss masse til å lage t-skjorter med dere! 🤗

Hilsen Nicolas, Dorthea og Yaquelin

Så blir det konsert.

Forfatter og den populære slampoeten Jawad Aziz skal ha en gig som varer i ca 20 minutter. I denne tiden korte tiden blir vi bedre kjent med ham, for høre, beatboxing, slam poesi og rap.

Kvelden avsluttes med pizza til alle ungdommer.

Velkommen!

Les mer: ostkunst.no (klikk på lenken)

**

I år samarbeider Oslo Open, Einar Granum Kunstfagskole og ØST KUNST om aktiviteter for barn, unge og voksne. Vi har som felles mål at alle skal ha mulighet til å skape og å oppleve kunst. Vi vil bidra til å senke terskelen for å bli en del av kunstfeltet, for fremtidens kunststudenter, kunstnere og publikum.

Lørdag 22. april mellom kan du besøke åpne atelier under Oslo Open, delta i utstillinger, konserter og aktiviteter under Granumfestivalen, og være med på workshops og konsert på Barnas Kunztdag, i regi av ØST KUNST. Årets ØST KUNSTfestival er 21.-27. april. Oslo Open holder åpne atelierer lørdag 22. og søndag 23. april.