Er du søker? Kom på Granumfestivalen!

10. april 2024

Granumfestivalen231

Granumfestivalen 2024 arrangeres her på skolen, lørdag 27. april (kl. 14-03). Søker du studieplass på Granum denne våren, kommer du gratis inn!

.

Kalender | Granumfestivalen 2024 (granum-kunstfagskole.no) (klikk på lenken)

Søknadsfristen til Einar Granum Kunstfagskole i 2024 er 15. april. ✍🏽

Søknad - Einar Granum Kunstfagskole (granum-kunstfagskole.no) (klikk på lenken)

Granumfestivalen er en årlig kunst- og kulturfestival som arrangeres av studenter ved Einar Granum Kunstfagskole. Årets festival består av utstillinger, konserter, workshops, nydelig mat og drikke og mye, mye mer. Festivalen åpner dørene til den flotte skolen vår, og gir deg mulighet til å oppleve studentlivet i full utfoldelse.

Søker du studieplass på Granum er dette en flott mulighet til å bli bedre kjent med både folka her og lokalene og omgivelsene. Og kanskje blir du med å arrangere Granumfestivalen til neste år? 💃🏽🕺🏽🪩

Søkere viser sms-bekreftelse eller lignende i døra og kommer gratis inn på Granumfestivalen. Det skulle bare mangle. 🤩

gf
Plakat Granumfestivlaen 2024 av granumstudent Kitty Hoff