Studentene våre viser deg skolehverdagen på Instagram

15. oktober 2019

Instagramgjengen
Marita Wolles, Torgeir Baie, Tuva Odberg, Alvilde Budalen Hansen og Lotte Brøndbo. Foto: Eva Løveid Mølster

Hvordan er det å studere ved Einar Granum Kunstfagskole? Følg oss på Instagram, så får du se.

Hvert år får vi flere henvendelser fra nysgjerrige søkere som vil vite mer om skolen vår. På hjemmesiden finner du informasjon om hvem som jobber her, hva studiet inneholder og hvordan lokalene våre er. Det er likevel mange som vil vite mer før de tar den store avgjørelsen å søke studieplass.

#einargranumstudent

I høst viser fem studenter deg studenthverdagen gjennom bilder, tekst og video på Instagram: Alvilde Budalen Hansen (@alviilde), Lotte Brøndbo, Marita Wolles (@mawo.art), Torgeir Baie (@atelierbaie) og Tuva Odberg (@tuvaodberg). Søk på #einargranumstudent så får du med deg intervjuer med studenter.

Velkommen inn!

Vi liker å invitere folk inn. Hver onsdag gjennom høst- og vårsemesteret holder vi kveldskroki med modell og veileder. I desember inviterer vi til Åpen skole og vi har nærmere 1000 besøkende under Granumfestivalen i april. Siste skoledag i juni inviterer vi også til visning av Vårutstillingen.

Har du spørsmål om skolen vår, ta kontakt på info@granum-kunstfagskole.no

Einar Granum Kunstfagskole på Instagram: instagram.com/granumkunstfagskole/
Einar Granum Kunstfagskole på Facebook: facebook.com/granumkunstfagskole/