Granumfestivalen 2023 - FUTURISTIC

Konsertstemning under Granumfestivalen.
2018 05
Granumfestivalen konsertstemning 06

Velkommen til Granumfestivalen 2023 - FUTURISTUC!

Inviter alle du kjenner og hold av datoen: 22.april 🕺🏻

Granumfestivalen er en årlig kunst- og kulturfestival som arrangeres av studenter ved Einar Granum Kunstfagskole. Årets festival byr på studentutstillinger, lokal live musikk, salg av studentproduserte vintage-klær og tegneserier, krokitegning med modell, ansiktsmaling for små og store, kafé på dagtid og bar på kvelden.

Åpent for alle fra kl. 14 til 19.
Aldersgrense 18+ fra kl. 19 til 03.

Du finner gratis billetter til workshopen her: https://ostkunst.hoopla.no/sales/event/granum (klikk på lenken)

Futuristica: Akvarell-collage med kefirmaleri

Lag akvarell-collage med kefirmaleri med Julius Karoubi og Kim Andreas Roland Berger.

Tid: kl 17-19 under Granumfestivalen
Sted: Einar Granum Kunstfagskole
For deg som er 18+

I denne workshopen får du lage akvareller og collager på veggene og kefirmaleri på vinduene i Einar Granum Kunstfagskole. Du blir bli en del av utstillingen på Granumfestivalen!

Sammen med kunstnerne Julius Karoubi og Kim Andreas Roland Berger, jobber du med tematikken til årets Granumfestival:Futuristica. I løpet av to korte og intensive timer blir rommet til en utstilling som åpner samme kveld kl 19.00.

Plakat av: Sondre Sjølie (klikk på lenken)

Festivalsjef: Nora P Smith (klikk på lenken)

Granumfestivalen er en årlig kunst- og kulturfestival som arrangeres av studenter ved Einar Granum Kunstfagskole. Festivalen har med årene utviklet seg til et heldagsarrangement med utstillinger, live musikk, foredrag, kafé og bar.

Finn Granumfestivalen 2023 på Facebook (klikk på lenken)

-

I år samarbeider Oslo Open, Einar Granum Kunstfagskole og ØST KUNST om aktiviteter for barn, unge og voksne. Vi har som felles mål at alle skal ha mulighet til å skape og å oppleve kunst. Vi vil bidra til å senke terskelen for å bli en del av kunstfeltet, for fremtidens kunststudenter, kunstnere og publikum.

Lørdag 22. april kan du besøke åpne atelier under Oslo Open, delta i utstillinger, konserter og aktiviteter under Granumfestivalen, og være med på workshops og konsert på Barnas Kunztdag, i regi av ØST KUNST. Årets ØST KUNSTfestival er 21.-27. april. Oslo Open holder åpne atelierer lørdag 22. og søndag 23. april.

-

Tidligere festivaler