Skolestart 2021

23 aug — 27 aug

Skolestart
Einar Granum Kunstfagskole på Vulkan

Mandag 23. august er første skoledag på Granum, skoleåret 2021/2022. Velkommen til oss!

Koronasituasjonen har vært utfordrende for oss alle. Vi på Einar Granum Kunstfagskole ønsker å forebygge smitte på skolen, derfor fortsetter vi å ha smitteverntiltak så lenge det er nødvendig. Les mer her: Smittevern ved Einar Granum Kunstfagskole.

Program for oppstartsuka

Mandag 23. august kl. 10.00 ønskes du velkommen til nytt skoleår. Det vil bli praktisk informasjon, utdeling av materialer, fotografering og faglig opplegg samt en forelesning om historien til Einar Granum Kunstfagskole.

Tirsdag, onsdag og torsdag (9.00-15.00) vil det bli avholdt ulike sertifiseringskurs på skolens verksteder og ekskursjoner for å bli kjent med hverandre, lærerne, kunstinstitusjoner, gallerier og byen.

Fredag (9.00-15.00) avslutter vi med lærerpresentasjoner, faddermøter og en lang felles lunsj.

Det er viktig at du møter opp første skoledag! Hvis du ikke har anledning til det, må du gi beskjed om det i forkant. De som ikke møter opp eller gir beskjed, vil miste studieplassen til fordel for de som står på vår venteliste.

Har du spørsmål er det bare å ta kontakt.

* E-post: info@granum-kunstfagskole.no
* Telefon: 22 99 03 40