Øst kunstfestival 2022

16 nov — 20 nov

Apning
ØST kunstfestival 2023: På åpningsfesten kommer rapperen MO AYN, det lokale dansekollektivet B16, i samspill med DJ Ohymns. Det blir poesi med forfatterne Golstan Kareemi og Jawad Aziz, og workshop med Einar Granum Kunstfagskole.
Arr
ØST kunstfestival 2023!
Julius og Kim Andreas forside
Studentene Julius Karoubi og Kim Andreas Roland Berger i malersalen. Foto: Eva Løveid Mølster

✨Vi er med under Øst kunstfestival!✨ Fire av våre dyktige studenter, sammen med de tidligere granumstudentene Julius Berntzen Karoubi og Kim Andreas Roland Berger, holder workshop under åpningsfesten på Furuset bibliotek og aktivitetshus (FUBIAK).

ØST kunstfestival skaper nye opplevelser i fellesskap - på kryss og tvers av østkanten, med mål om å sette fokus på kunst i Groruddalen.

På åpningsfesten kommer også den lovende rapperen MO AYN, det lokale dansekollektivet B16, i samspill med DJ Ohymns. Det blir poesi med forfatterne Golstan Kareemi og Jawad Aziz.

Arrangementet (klikk på lenken) er gratis, og det blir enkel matservering.

Støttet av Sparebankstiftelsen DNB og FUBIAK.

-

Les mer om Julius og Kim Andreas her: Holder kunstkurs for ungdom på Furuset (granum-kunstfagskole.no)

Bli bedre kjent med arrangøren her: ØST KUNST | Facebook